Tuesday, May 08, 2007

SPLINTER CELL Pandora Tomorrow


Pandora läks juba veidi libedamalt. Eks nupud olid selged ja väike vilumus sees. Seekord Sam Fisher ajas üht Indoneesia pätti taga. Graafiliselt oli edasiminek - alguses oli kohe avatud külaalasi ja hiljem Indoneesia Dzunglis sai ringi joosta, ehkki mis me siin räägime - Solid Snake Eateri vastu ei saanud. Kuulus paljuräägitud rongiepisood jättis mulle lühikese ja lahja mulje, ei olnd see midagi hollywood-like action. Siis päris äge oli allvelaaeva osa, ehkki selle osa lõpus hakkas "#%¤¤¤! pihta. Mingi ma tassisin ühe laiba omaarust pimedasse nurka ja peale arvutis häkkimist oli kuulda mingit röögatust ja MISSION FAILED. No vähemalt 20 korda tegin igast variante ja siis lõpus avastasin milles kühvel. Ma nimelt asetasin selle body täpselt ukse ette, mida pimedas märgata ei olnd. Ja viimane osa lennujaamas Sethi ja terroristidega, kui vaja viirusepommikohvri käivitamist takistada, oli vist mu elu frustreerivaim pleikari kogemus. Siiski täitsagi okei oli PT , ma pean tunnistama.

                                   

No comments: