Monday, April 09, 2007

GEARS OF WAR


Hea ikka kui on vend. Vanasti me eriti ei suhelnud ja ma olin jumala kade teiste tüüpide peale kes oma vendadega igast pidudel koos käisid ja üldse. A nüüd on hoopis teine tera, noh, pidudel me just ei käi koos, ehkki ma olen saanud tlfonikõne, "et, davai, tule klubi Tallinn taharuumi praegu" . Hehee. A ma olin viksilt kodus siis hoopis. Ja ega meil on erinev muusikamaitse ja ega polegi vaja pidutseda niiväga. Hulka sefim on selline vend , kes oma XBOX360-nt laenab, et ma saaks rahus aasta parimat ja üldse parimat actionmängu ever mängida. Jipii. Vend ise muidu kasutab masinat NBA jaoks, onlines taob nagu ma olen aru saanud a see selleks. Igatahes niikui ma masina kätte sain, Gears of War plaat sisse läks ja väljaei võtnud seda plaati ennem, kui läbi sai. Mis siin ikka rääkida või arutada - tõesti, kõik need review-d igalpool 9 -10 palli on igati õigustatud. Ja piltki oli mu CRT-Sony peal okei - ehkki eelviimasel päeval ma ikka tarisin varustuse Lible juurde , kus siis tsekkisin üle oma silmaga mis imepilt siis HDTV võimaldab? Jah, võimaldab küll, igast väiksed detailid tulevad rohkem esile, niiet selle masina endale ostmine eeldab tõesti uut telekat. Näiteks seal GOW alguses üks droid hakkab ust keevitama siis see moment kui ta õhus hõljub ja keevitab - keevituskuumuselained õrnalt lainetavad, ägedalt. Seda mul ei olnud. A uut TV-d ma veel ostma ei hakka ja jutt jäi vennaga nii, et varsti saan jälle. Mõnus. Muidu mängu õhkkond meenutas natuke PS2 KILLZONE-i mulle. Aga karakterid olid mõnusamad, sellised musklipunnid aga nii sobiski. Väga hea põmmutamine! Lemmikkarakter oli Boomer - üks tulnukatest, kes karjus alati, enne kui tulistama hakkas - BOOM! Madala bassihäälega nivisi.

                                   

No comments: