Friday, October 13, 2006

METAL GEAR SOLID 2 : SUBSTANCE


Ammu oli karmavõlg kaelas Metal Gear 2 pärast, et endal nagu playstation 2 juba mitu aastat aga näed põhimäng ikka mängimata :p. Nüüd on see siis tehtud ja Hideo Kojima kinemaatiline taktikaline espionaazhiseiklus edukalt läbitud. Snake on legend , kahtlemata ja see mis ma kartsin, et nupud e saa selgeks oli bullshit - väga loogilised nupud on. Nagu ma mäletan õieti vist, siis MGS 2 oli üks esimesi mänge ps2 peal, noh, MÄNGE ma mõtlen, ja siiamaani rokib, ma ei saanud midagi aru, et vana mäng või midagi oleks olnud. Hull plot on kah, kolmveerand mängu tegelikult jälgib ilusti teemat aga siis....siis läheb ikka täitsa kosmosesse :). Aga midagi õrnalt adus ikka, ehkki ma kahtlen, kas sellist konspiratsiooniteooriate laviini veel kusagil kohtan.Hullult sõltuvust tekitas ka, väga raske oli pulti käest panna ja magama minna kohati. Nii, ma nüüd rohkem hetkel sellest mängust ei kirjuta, sest MGS 3 ootab :)

2 comments:

Unknown said...

Kunagi sai Dendy konsoolil kollast karpi jooksutatud millel kiri "Metal Gear 2: Solid Snake". Ikka tõsiselt ajas juhtme kokku. eriti see, et kõik kirjad olid kandilises kirjas (jaapan, hiina, korea vms.)Jäigi lõpuni mängimata. Kui Metal Gear solid on sama lahe kui koomiks siis tahaks isegi proovida.

Nuxx said...

On küll sama lahe, kindlasti proovi. Aga see millest sa räägid, see on jah vana mäng, kusjuures Metal Gear Solid 3 , Subsistencega on sesama "kollase karbi" mängud mõlemad välja antud, boonusdiskil. A see rohkem ilu pärast ma arvan.
Äh, mis seal ikka rääkida , üks parimaid mängusarju tegelt, olgem ausad, PS 1 ja PS2 peal.