Friday, October 13, 2006

AREA 51


Esimene mäng siis saab kah üles tähendatud mängublogis. Area 51 sai eile läbi. Profile created 11 july ma vaatasin. A praegu on oktoober 14. Päris pikalt mängisin, netis mängijad kõik kurtsivad, et ilgelt lühike mäng. 2 päeva ja läbi :p. Nonäed, ei olnud aega üldse tegeleda vahepeal, aga nüüd sai ette võetud tõsisemalt, siis läks umbes nädal ehk, 2-3 tundi päevas/üleõhtuti? Üldiselt ma teadsin, et tegu on mitte just kõige parema FPS-iga, aga teema, et tegevus toimub mingi hiigelsuures baasis, Roswelli baasis, mis 50m maa all tundus huvitav. Tegelt oli kah, nagu sõber Ops ütleb, et FPS ongi vaja aint püssi ja paugutamist. Seda oli. Tõsi on muidugi see , et kolmveerand mängu algul oli nats igav ja ei kiskunud sisse, a siis kui Alienite maailma tõmmati, siis oli ilus. Mulle tundub, et tegu võib olla isegi "vaese mehe Haloga". Foorumites lugesin vaidlusi isegi, kus on parem sniper-rifle, kas Halos või Area 51-s. Igatahes, nüüd on mul päris suur huvi ka Halod kunagi läbi mängida, sest ma kujutan ette , seal on vast päris ilus pilt, ja sellised ulmelised ehitused, et...no näeme. Veel meeldis, et mäng sujus ilma tõrgeteta, valusad kogemused just seljataga Sufferingi teise osa ja Killzonega, mis jäidki lõpetamata, kuna Sufferingis lõpubossi ajal jooksis kokku kogu aeg ja Killzones viiendas osas tõmbas kah "maatriksisse" pilt. Staarid nagu David Duchovny ja Marilyn Manson mind ei seganud, nende hääl, pigem Duchovny isegi meeldis ja üldse, heli oli mu arust mõnus. Narmaljok, midagi väga erilist polnud a ei kurda ka.
                                    

No comments: