Monday, November 20, 2006

ICO


ICO-t ma muidugi nägin esimene kord kelle muu kui Opsi juurs. Ops oli just saanud vist selle mängu ja oli õhinas, no, et seal sai käest kinni hoida tegelased omavahel, poiss ja tüdruk. Ma ei mõistnud midagi aravat , kõhe värk tundus, arvasin , et mingi Jaapani horror. Läks aeg edasi siis vahepeal Ops lausa kinkis mulle selle mängu niisama, et mängi. Siis läks veel aasta edasi ma arvan ja tuli juba Shadow Of The Colossus välja siis räägiti juba kõvemini, sest Colossus oli hitt ja samade tegijate mäng on ka ICO. Viimase soovituse andis mulle Kolp - sest temaga tuli ka jutuks see ja ma veel imestasin omaette, et Kolp seda mängu kiitis sest ta on ju tuntud FPS-i mängija. Ja päris päris viimase piisa valas üks arvustus kus öeldi, et ICO pole mäng vaid KUNST. Nii, paar tundi tagasi saigi läbi...omamoodi vinge mäng muidugi, isegi olen lapsepõlves Tartu toomevaremetes roninud ja nüüd sain sellist ronimist, et uhuhuu. Uskumatu kindlus ja atmosfäär oli tõesti. Öösel väga hea nokitseda, puzzled olid mu arust suht lihtsad, ühe korra aint vaatasin õpetust netist ja selle oleks kah tegelt peaaegu ise lahendanud. Veel meenutas mängu kindlus PS1 peal olnud Vagrant Storyt , kah hea mäng.

                                    

1 comment:

Unknown said...

sama ka selle mänguga kui vaatasid shadow of the colossus commenti. kust said ning kui su sõber ei taha enam siis ostaks ära